Wikia

Memory Alpha

Don Stark

Overleg0
7.533 pagina's
op deze wiki
Don Stark
Ashrock
Stark als Ashrock
Personages: Ashrock, Nicky the Nose
Geboortedatum: 20 augustus 1954
Geboorteplaats: New York stad, New York, V.S.
Nicky the Nose
Stark als Nicky the Nose
IMDb profiel

Don Stark speelde twee keer mee in Star Trek. De eerste keer was in de rol van Ashrock, een Yridian die Deep Space 9 bezocht in 2370.

De tweede keer was als Nicky the Nose, een crimineel in een Dixon Hill holoroman in "Star Trek: First Contact".

Buiten Star Trek heeft hij onder meer rollen gehad in Timecop, Bless this House (met Kimberly Cullum) en That '70s Show (met Kurtwood Smith). Behalve in series heeft hij ook in een groot aantal films meegespeeld zoals Outrage (1973, met Mark Lenard, Phillip Pine, James B. Sikking en Jason Wingreen), Switchboard Sisters (1975, met Betty McGuire), Tilt (1979, met John Crawford en Kenneth Marshall), Evilspeak (1981, met Hamilton Camp, Clint Howard en Loren Lester), The Couch Trip (1988, met Scott Thomson, Michael Ensign en John Mahon), Sinatra (1992, met Marc Adams, Brad Blaisdell, Christopher Carroll, Jeff Corey, Robin Gammell, Bruce Gray, Bob Gunton, David A. Kimball, Jay Robinson, Jack Shearer en Todd Waring), Freaked (1993, met Lee Arenberg, David Bowe, Brian Brophy, Derek McGrath, William Sadler en Patti Tippo), Lightning in a Bottle (1993, met William Dennis Hunt, Scott Marlowe en Matt McCoy), 3 Ninjas Knuckle Up (1995, met Patrick Kilpatrick, Charles Napier, Nick Ramus en Vincent Schiavelli), Things to Do in Denver When You're Dead (1995, met Bill Bolender, Bill Cobbs, Bill Erwin, Tommy 'Tiny' Lister, Jr. en Christopher Lloyd), Santa with Muscles (1996, met Ed Begley, Jr., Robin Curtis en Clint Howard) en Letters from a Killer (1998, met Alan Echeverria, Tina Lifford, Bruce McGill en Mark Rolston).

Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Don_Stark?oldid=85677"

Willekeurige wiki