Wikia

Memory Alpha

Emissary (aflevering)

Overleg0
7.313 pagina's
op deze wiki
Emissary
Sisko2367
  DS9, 1.01 (#1) - 1.02 (#2)
Uitgebracht op: 3 januari 1993
Verhaal: Michael Piller en Rick Berman
Script: Michael Piller
Regisseur: David Carson
46379.1 - 46392.7 (Jaar: 2369)

Op de rand van verkend gebied neemt een nieuwe bemanning controle over een verlaten ruimtestation en doet een grote ontdekking.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

Vaste karaktersBewerken

Gast karaktersBewerken

ReferentiesBewerken

Afgezant; Alfa Kwadrant; Alliantie voor Globale Eenheid; antileptons; antilepton storing; aubergine stoofpot; Bajor; Bajor systeem; Bajoran religie; Bajoran Verzet; Bajoran Voorlopige Regering; Bajoran wormgat; Bellerophon, USS; Bezetting van Bajor; Bolian; Borg; Cardassian; Cardassian Ordes; Cardassian Unie; Chief of operations; Cochrane, USS; Cochrane, Zefram; Dabo; Dabo meisje; Denkiri Arm; Denorios Gordel; Enterprise-D, USS; Foton torpedo; Frunalian; Frunalian wetenschappelijk schip; Gage, USS; Gamma Kwadrant; Ganges, USS; George; Gilgo Beach; Hemelse Tempel; honkbal; Idran systeem; Kumamoto; Laporis systeem; liaison officer; Markalian; Melbourne, USS; Naamloze Oberth-klasse sterrenschepen; neutrino; nood rantsoen; Ops; Orb; Orb van Profetie en Verandering; Pagh; Peliar Zel bewoner; Profeten; Promenade; Quadros-1 sonde; Quark's Bar; replimat; Rio Grande, USS; Saratoga, USS; snijstraal; sonde; synthale; Taluno; Terok Nor; thoron; tricorder; Trill; vissen; waterstof; Wolf 359, Wolf 359, Slag om; wormgat; Yamaguchi, USS; Yangtzee Kiang, USS; ziekenboeg.

Achtergrond informatie

Vorige aflevering:
"Eerste aflevering"
"Emissary"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 1
Volgende aflevering:
"Past Prologue"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Emissary_(aflevering)?oldid=52157"

Willekeurige wiki