Wikia

Memory Alpha

For the Uniform

Overleg0
7.409 pagina's
op deze wiki
For the Uniform
Fortheuniform064
DS9, 5.13 (#111)
Uitgebracht op: 3 februari 1997
Geschreven door: Peter Allan Fields
Regisseur: Victor Lobl
50485.2 (Jaar: 2373)

Sisko achtervolgt de Maquis leider en ex-Starfleet officier Michael Eddington.

SamenvattingBewerken

Benjamin Sisko komt steeds dichterbij Michael Eddington, de voormalige veiligheidsofficier van Starfleet op Deep Space 9. Eddingston's escalerende Maquis aanvallen op Cardassia en zijn steeds verbeterende sabotage acties op Starfleet achtervolgers, drijven Sisko uiteindelijk tot wanhoop. Tot welke lengten is hij bereid te gaan om deze verrader te grijpen...?

Achtergrond informatie

Cast Bewerken

ReferentiesBewerken

aandrijf spoel; Badlands; biogenisch wapen; Bolian vrachtschip; Breen; Breen systeem; brood; Cardassians; Cardassian transport; Cardassian vrachtschip; cascade virus; champagne; Cing'ta; computer; darten; Dax, Curzon; Deep Space 9; deeltjes straal; Defiant-klasse; Defiant, USS; deuterium injector; Dorvan sector; EPS geleider; EPS taps; Excelsior-klasse; Frankrijk; Gamma-7 buitenpost; Gedemilitariseerde zone; geheugenkern; gevechtstraining; holo-communicator; honkbal; Hugo, Victor; ionenstorm; Javert; Klokkenluider van de Notre Dame, De; kobalt diselenide; koude opslageenheid; Klingon disruptor; krijgsraad; kwantum torpedo; Les Misérables; maan; Malinche, USS; Maquis; Maquis raider; Maquis vrachtschip; Marva IV; metrische ton; neutrino; Panora; plasma; plasma veld; Portas V; Portas systeem; sonde; Quatal prime; replicators; rhodium nitriet; Robin Hood; Salva II; hoofdbeveiliging; selenium; Solosos III; Starfleet; Starfleet inlichtingendienst; stratosferische torpedo; Talorian; thruster; Tracken II; transporters; trekstraal; trilithium hars; Valjean, Jean; Veloz prime; verhulapparaat; warpaandrijving; warp kern; warpspoor; zelfmoord.

Vorige aflevering:
"The Begotten"
"For the Uniform"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 5
Volgende aflevering:
"In Purgatory's Shadow"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/For_the_Uniform?oldid=90860"

Willekeurige wiki