Wikia

Memory Alpha

Future's End, Deel I

Overleg0
7.610 pagina's
op deze wiki
Future's End, Deel I
Braxton1996
VOY, 3.08 (#50)
Uitgebracht op: 6 november 1996
Geschreven door: Brannon Braga en Joe Menosky
Regisseur: David Livingston
(Jaar: 2373/ 1996)
Afbeeldingen: "Future's End, Deel I"

De Voyager wordt na een ontmoeting met een tijdschip uit de toekomst teruggeworpen naar het verleden.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

Achtergrond informatie

CastBewerken

Niet genoemd Bewerken

ReferentiesBewerken

Aarde; Aeon (Aeon-type); Arizona; astrofysica; "B" film; Barstow; Benetton; Blaine, Bride of the Corpse, Californië; Caltech; Chateau Coeur; chronometrische data; Chronowerx; computer; Dave; DY-100; Edsel; e-mail; flipperkast; Fourier analyse; geheim agent; gigabyte; graviton matrix; Griffith Observatorium; Halley, komeet van; harddisk; Hermosa Aardbeving; High Sierras; Hollywood; Howdy Doody HyperPro PC; JPL; Jack; Jessica; Jim; KGB; krachtveld; laser; Los Angeles; Mars; meteoriet; Orgy of the Walking Dead; paradox; pizza; polaron puls; radio; Santa Cruz; Santa Monica; satelliet;Saturnus; science fiction; SETI; Sharon; soda; soap opera; Sovjet Unie; ruimtetijd continuüm; Starfleet Academie; subatomische disruptor; taxicab; telefoon; tennis; thermische straling; theta band filter; transporter; transtator; tricorder; Twinlab; tijdelijke matrix; tijdelijke scheur; 247-Baker; UFO; ultraviolette straling; USSR; Verenigde Staten van Amerika; weerballon.

Vorige aflevering:
"Sacred Ground"
"Future's End, Deel I"
Star Trek: Voyager
Seizoen 3
Volgende aflevering:
"Future's End, Deel II"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Future%27s_End,_Deel_I?oldid=92979"

Willekeurige wiki