Wikia

Memory Alpha

Future's End, Deel II

Overleg0
7.313 pagina's
op deze wiki
Future's End, Deel II
Starling Future's End II
VOY, 3.09 (#51)
Uitgebracht op: 13 november 1996
Geschreven door: Brannon Braga en Joe Menosky
Regisseur: Cliff Bole
50312.5 (Jaar: 2373/ 1996)

Janeway probeert te voorkomen dat Henry Starling zijn tijdschip lanceert, maar moet oppassen dat ze het verleden niet verandert.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

Vaste karakters Bewerken

Gast karakters Bewerken

ReferentiesBewerken

Aarde; Aeon; Arizona; Astrotheorie 101; auto; Baja schiereiland; barcode lezer; biopolaire persoonlijkheidsstoornis; Californië; Centraal Amerika; chili burrito; Dodger Stadion; Dorthy Chandler Paviljoen; fast food; Goliath gulp; Griffith Observatorium; helicopter; Hollywood Heuvels; hologram; holografisch projectie systeem; holografische simulator; hot dog; Howdy Doody; hyper-impuls aandrijving; Indiaan; Internet; Interstate 101; laptop computer; Los Angeles; Mars; Metro Plaza; microchip; microcomputer revolutie; Mission Impossible; mobiele zender; mobiele telefoon; Neanderthaler; Nobel Prijs; Noord Amerika; patroonbuffer; Phoenix; radar; SATCOM 47; Saturnus; Sovjet Unie; ruimte-tijd continuüm; Starfleet Academie; stealth; tachyon; taxicab; telefoon; telescoop; tijdelijke kern; tijdelijke veld generator; Tijdelijke Integriteit Commissie; Tijdelijke Eerste Richtlijn; tricorder; type-9 shuttle; UFO; Venus.

Achtergrond informatie

Vorige aflevering:
"Future's End, Deel I"
"Future's End, Deel II"
Star Trek: Voyager
Seizoen 3
Volgende aflevering:
"Warlord"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Future%27s_End,_Deel_II?oldid=55483"

Willekeurige wiki