Wikia

Memory Alpha

Hollow Men

Overleg0
7.516 pagina's
op deze wiki
Hollow Men
292px-Hollow Men
Auteur(s): Una McCormack
Illustrator(s): Tom Hallman,
John Vairo, Jr. (ontwerp)
Uitgeverij: Pocket Books
Serie: Pocket DS9
Uitgebracht op: 26 april 2005
Sterrendatum/Jaar: 2374
Pagina's: 356

Sisko en Garak reizen naar de Aarde om deel te nemen aan de eerste Geallieerde besprekingen tussen de Federatie, Romulans en Klingons.

SamenvattingBewerken

Tijdens het keerpunt van de Dominion oorlog, moet Benjamin Sisko toezien hoe de Federatie en de Klingons elke slag verliezen in de strijd tegen de meedogenloze Jem'Hadar. Sisko bedenkt dan een plan om de Romulans, die tot dan toe neutraal zijn, bij de oorlog te betrekken door te doen alsof hij bewijzen heeft dat de Dominion plannen heeft ook Romulus binnen te vallen. Wat begon als een wanhopige daad om levens te redden, eindigt met deceptie, crimineel en onethisch gedrag. Sisko offert al zijn idealen op om levens te redden.

Nu zullen voor het eerst de consequenties van zijn acties worden onthuld wanneer hij gesommeerd wordt naar Aarde te komen om deel te nemen aan de eerste gesprekken met hun bondgenoten, de Romulans. Maar Sisko’s geweten weegt zwaar, hij wil op de één of andere manier boete doen voor wat hij heeft gedaan, de Romulans bij de oorlog te betrekken, terwijl elementen binnen Starfleet zelf een plan smeden om Elim Garak te gebruiken tegen een andersdenkende politicus die misschien wel de sleutel in handen heeft voor de uitkomst van de oorlog.

Achtergrond informatie

PersonagesBewerken

Personages

ReferentiesBewerken

Referenties

Vorige boek: Serie Volgende boek:
Prophecy and Change Pocket DS9
Ongenummerde boeken
Nog geen
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Hollow_Men?oldid=90251"

Willekeurige wiki