Wikia

Memory Alpha

It's Only a Paper Moon

Overleg0
7.410 pagina's
op deze wiki
It's Only a Paper Moon
PaperMoon ep
DS9, 7.10 (#160)
Uitgebracht op: 30 december 1998
Verhaal: David Mack en John J. Ordover
Script: Ronald D. Moore
Regisseur: Anson Williams
(Jaar: 2375)

Nog keert terug na medisch verlof, maar heeft moeite om zich weer aan te passen aan het echte leven op Deep Space 9.

SamenvattingBewerken

Nadat Nog zijn been is kwijtgeraakt op AR-558, keert hij terug naar Deep Space 9. Hij heeft echter moeite om zich weer aan te passen aan het leven en vind troost door zijn Ferengi handelsinzicht te gebruiken om van Vic Fontaine's bar een succes te maken. Vic realiseert zich echter snel dat hij dit slechts gebruikt om aan het echte leven te ontsnappen en schakelt het programma uit.

Achtergrond informatie

Cast Bewerken

Niet genoemd Bewerken

Archiefbeeld Bewerken

ReferentiesBewerken

1953; 1956; Alamo; AR-558; Bashir 62; Benbasset; biosynthetisch ledemaat; Cal-Neva Lodge; Charley; adviseur; Crockett, Davy; Davis, Sammy, Jr.; De Wilde, Brandon; éénarmige bandiet; Ferengi; film; Flynn, Errol; Grote nagus' staf; holosuite; "I'll Be Seeing You"; "I've Got the World on a String"; isolineaire staaf; Julian Bashir, geheim agent; Ladd, Alan; Lake Tahoe; Las Vegas; latinum; magnetische flux; Makara fizz; Martin, Dean; martini; medisch verlof; "Moon River"; "Noggles"; olijf; Palance, Jack; "Paper Moon"; plasma geleider; popcorn; Presley, Elvis; replicator; Rockefeller familie; Searchers, The; Shane; Shane; sigaret; Sinatra, Frank; Slag om Clontarf; Sterrenbasis 235; suikerriet; televisie; tricorder; Uncle Sam; "Untouchables, The"; Vikings; wasbeer; Yankee.

Vorige aflevering:
"Covenant"
"It's Only a Paper Moon"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 7
Volgende aflevering:
"Prodigal Daughter"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/It%27s_Only_a_Paper_Moon?oldid=91020"

Willekeurige wiki