Wikia

Memory Alpha

Jerome Butler

Overleg0
7.318 pagina's
op deze wiki
Jerome Butler
Korok2377
Butler als de Borg Korok
Karakter: Generaal Korok
Korok (general)
Butler als de Klingon Korok
IMDb profiel

Jerome Butler speelde generaal Korok in de Star Trek: Voyager afleveringen "Unimatrix Zero, Deel I en Deel II". Ook leende hij zijn stem aan de computerspellen Star Trek: Voyager - Elite Force en Star Trek: Away Team.

Hij had, samen met Star Trek: The Next Generation gastacteur Charley Lang een terugkerende rol in de science fiction televisieserie Seven Days. Gedurende deze serie werkte hij ook samen met Michael Forest, Thomas Kopache, Norman Lloyd, Jordan Lund, Christopher Neame, Alan Scarfe, Michael Bailey Smith, Gina Philips, Cary-Hiroyuki Tagawa en Bruce Wright.

Ook werkte hij mee aan Touched by an Angel, Walker, Texas Ranger (met Noble Willingham), The Practice (met Bruce Davison), ER en Charmed. Hij heeft ook aan diverse films meegewerkt zoals in Peephole (1992, met Laura Cameron en William Dennis Hunt), Fresh (1994, met F. Murray Abraham), Lovely & Amazing (2001, met Michael Nouri) en Dragonfly (2002, met Casey Biggs, Leslie Hope, William Dennis Hunt, Heidi Swedberg en Susanna Thompson).

Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Jerome_Butler?oldid=86421"

Willekeurige wiki