Wikia

Memory Alpha

Little Green Men

Overleg0
7.313 pagina's
op deze wiki
Little Green Men
Garland Carlson Quark
DS9, 4.08 (#80)
Uitgebracht op: 15 november 1995
Verhaal: Toni Marberry en Jack Trevino
Script: Ira Steven Behr en Robert Hewitt Wolfe
Regisseur: James L. Conway
49201.3 (Jaar: 2372/ 1947)

Een storing in het nieuwe schip van Quark, zorgt ervoor dat hij, Rom en Nog crashen in Roswell in 1947

SamenvattingBewerken

Samenvatting

Vaste karakters Bewerken

Gast karakters Bewerken

ReferentiesBewerken

Aarde; Aarde Koude Oorlog; afval verwerking; atmosfeer; atoombom; aanvalskruiser; Australië; automobiel; Bajoran transport; Bell, Gabriel; Bell Oproer; beta straling; BOQ; cadet; captain; Chief Financial Officer; Cleveland; dabo meisje; darts; Democraat; Duitse Herder; faser; Federatie; Ferengi; Ferengi Alliantie; Ferengi historie; Ferengi taal; Ferengi Regels van Acquisitie; Ferengi shuttle; Ferengi tandenslijper; Ferenginar; foton torpedo; Gaila; general; Goddelijke Schatkamer; dilithium; disruptor; dom-jot; geld; goud; Grote Nagus; haarspeld; Hangar 18; Hayworth, Rita; Hemelse Veilingmeester; honkbal; holosuite; impuls motoren; ionische interferentie; Jeep; Kelder van Eeuwige Armoede; kemacite; Klingons; kwantum torpedo; latinum; Maine; Marauder-klasse; Mars; Marsmannetjes; Mensen; Menselijke historie; Moogie; Nevada; New Mexico; Niagara watervallen; nucleaire reactor; oo-mox; Orion; PADD; piano; President van de Verenigde Staten; Quark's Bar; Quark's Schat; racket; replicator; roken; Romulan onderschepper; Roswell; Roswell Incident; Russen; scheermes-getande gree-worm; Scheidsrechter; sodium pentathol; Sol systeem; springball; Starfleet Academie; subruimte continuüm; Supreme Commander; tabak; technologie; telefoon; telepathie; tijdelijke golf; tijd warp; transporter; Truman, Harry S.; universele vertaler; Visit with the Pleasure Goddess of Rixx, A; Verenigde Staten; verhul apparaat; vliegende schotel; Vulcans; warp aandrijving; warpkern; weerballon; wortel bier; Zalige Schatbewaarder; Zek; zonnevlam.

Achtergrond informatie

Vorige aflevering:
"Starship Down"
"Little Green Men"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 4
Volgende aflevering:
"The Sword of Kahless"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Little_Green_Men?oldid=70781"

Willekeurige wiki