Wikia

Memory Alpha

Message in a Bottle

Overleg0
7.685 pagina's
op deze wiki
Message in a Bottle
USSPrometheus2374 (fore)
VOY, 4.14 (#82)
Uitgebracht op: 21 januari 1998
Verhaal: Rick Williams
Script: Lisa Klink
Regisseur: Nancy Malone
51462.0 (Jaar: 2374)
Afbeeldingen: "Message in a Bottle"

Seven of Nine vindt een verlaten subruimte communicatienetwerk dat de mogelijkheid biedt om een bericht te versturen naar een schip in het Alfa Kwadrant.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

  • De USS Voyager was 14 maanden, voor de gebeurtenissen in deze aflevering, officieel te boek gesteld als vermist.

Cast Bewerken

Niet genoemd Bewerken

ReferentiesBewerken

ablatief pantser; Almak; Alfa Kwadrant; anaesthazine; astrometrie; axonol; Bonchune, USS; Cleveland; Defiant-klasse; Dominion; Emergency Medical Hologram; Emergency Medical Hologram Vervangingsprogramma; exoscalpel; fase compressie geweer; Gray's Anatomie; Hirogen; Hirogen communicatie netwerk; jalapeño peper; Johnson, Mark; kip salade; Leonard McCoy's Comparative Alien Physiology; McCoy, Leonard H.; maagzuur; mobiele zender; multi-vector aanvalsmode; Nebula-klasse; neurozine; Ohio; Prometheus, USS; psychotropische drug; Rodeo Red's Red-Hot, Rootin'-Tootin' Chili; Romulans; Spector, USS; Starfleet Hoofdkwartier; Tal Shiar; Terothka virus; Terrilium plaag; thrombische modulator; T'Met, IRW; Oorlogsvogel; zelfherstellend schild; ziekenboeg.

Vorige aflevering:
"Waking Moments"
"Message in a Bottle"
Star Trek: Voyager
Seizoen 4
Volgende aflevering:
"Hunters"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Message_in_a_Bottle?oldid=93011"

Willekeurige wiki