Wikia

Memory Alpha

Stephen Davies

Overleg0
7.685 pagina's
op deze wiki
Stephen Davies
Personages: Bolian tactische officier, Arak'Taral, Nakahn
IMDb profiel

Stephen Davies is een televisie en film acteur die in 1975 begon met acteren. Davies speelde drie verschillende karakters in de Star Trek saga.

Buiten Star Trek heeft hij rollen gehad in films als Inserts (1974), The Hostage Heart (1977, met Sharon Acker, Bob Minor en Ed McCready), Heart Beat (1980, met John Larroquette en John Hostetter), The Razor's Edge (1984, met Catherine Hicks), The Hanoi Hilton (1987, with David Soul, Lawrence Pressman, John Vargas, Rick Fitts, Brian Demonbreun en Bill Cho Lee), Rage and Honor (1992, met Brian Thompson, Alex Datcher, Tim de Zarn en Faith Minton), Alien Intruder (1993, met Tracy Scoggins en Bill Zuckert), Dillinger and Capone (1995, met F. Murray Abraham, Catherine Hicks, Anthony Crivello, Jeffrey Combs, Time Winters, Clint Howard, Bert Remsen, Jeffrey Dean Morgan, Jessica Hendra en Debi A. Monahan), Ladykiller (1996, met Tim de Zarn), Star Portal (1998, met Athena Massey en Anthony Crivello) en Iolanthe (2002).

Ook heeft in diverse televisieseries meegespeeld als Starsky & Hutch (1976, met David Soul), Dallas (1978, in een door Lawrence Dobkin geregiseerde aflevering), CHiPs (1981, met Robert Pine en Marc Alaimo), Scarecrow and Mrs. King (1984), The Secret World of Alex Mack (1995) en J.J. Abrams' Alias (2002, met Terry O'Quinn).

Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Stephen_Davies?oldid=85428"

Willekeurige wiki