Wikia

Memory Alpha

Tears of the Prophets

Talk0
7.684pages on
this wiki

Doorverwezen vanaf Tears of the Prophets (aflevering)

Tears of the Prophets
Jadzia Dax dead
DS9, 6.26 (#150)
Uitgebracht op: 17 juni 1998
Geschreven door: Ira Steven Behr en Hans Beimler
Regisseur: Allan Kroeker
(Jaar: 2374)
Afbeeldingen: "Tears of the Prophets"

Sisko leidt een invasie in het Cardassian gebied, waarbij hij de waarschuwingen van de Profeten in de wind slaat.

SamenvattingEdit

Samenvatting

AchtergrondinformatieEdit

Achtergrondinformatie

Links en referentiesEdit

Personages Edit

Niet genoemde personages Edit

Stand-ins Edit

Stuntdubbels Edit

ReferentiesEdit

Akleen, Tret; Bajor; Bajoran dankbaarheidsfestival; Bajoran tempel; Bajoran wormgat; "Bashir 62"; begrafenis; Bezetting van Bajor; bloedwijn; Bolians; Cardassia prime; Cardassian centrale commando; Cardassian unie; Chin'toka systeem; Christopher Pike medaille van moed; Cult van de Pah-wraiths; Dax, Curzon; dierentuin; Dominion; Dominion hoofdkwartier; Dominion oorlog; Eerste slag om Chin'toka; Eskader; Federatie alliantie; god; "Here's to the Losers"; honkbal; Honshu shuttle; Ierse whiskey; inductie stabilisator; jambalaya; Jem'Hadar; kamikaze; Klingons; Klingon rijk; Klingon dodenzang; kruiser; maan; mossel; navigatie deflector; New Orleans; O'Brien, Keiko; Operatie terugkeer; Orb; Orb van overdenking; Pah-wraiths; peldor joi; planetair defensiesysteem; plasma; plasma torpedo; Profeten; propaganda; regenererend schild; rijst; Romulans; Romulan senaat; Romulan sterrenrijk; Sisko, Joseph; "Sisko's"; Solis; Stichters; subruimte energiegenerator; Tora Ziyal; Torg'Q systeem; tricorder; Trills; Tygarian; uitwijk manoeuvres; vedek; Ventani systeem; Ventani II; versterk modulator; verwoester; "Vic's Las Vegas Lounge"; Vorta; wapenplatformen; warpspoor; ziekenboeg.

Sterrenschip referentiesEdit

Akira-klasse; D'deridex-klasse; Defiant-klasse; Defiant, USS; Excelsior-klasse; Galaxy-klasse; Galaxy, USS; Hood, USS; Jem'Hadar aanvalsschepen; Klingon roofvogels; Miranda-klasse; Nautilus, USS; Rotarran, IKS; Saber-klasse; ShirKahr, USS; Tian An Men, USS; Valley Forge, USS; Venture, USS; Vor'cha-klasse.

Vorige aflevering:
"The Sound of Her Voice"
"Tears of the Prophets"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 6
Volgende aflevering:
"Image in the Sand"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Tears_of_the_Prophets?oldid=94097"

Around Wikia's network

Random Wiki