Wikia

Memory Alpha

Tears of the Prophets (aflevering)

Overleg0
7.338 pagina's
op deze wiki
Tears of the Prophets
Jadzia Dax dead
DS9, 6.26 (#150)
Uitgebracht op: 17 juni 1998
Geschreven door: Ira Steven Behr en Hans Beimler
Regisseur: Allan Kroeker
(Jaar: 2374)

Sisko leidt een invasie in het Cardassian gebied, waarbij hij de waarschuwingen van de Profeten in de wind slaat.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

Vaste karakters Bewerken

Gast karakters Bewerken

ReferentiesBewerken

Akleen, Tret; Bajor; Bajoran dankbaarheidsfestival; Bajoran tempel; Bajoran wormgat; "Bashir 62"; begrafenis; Bezetting van Bajor; bloedwijn; Bolians; Cardassia prime; Cardassian centrale commando; Cardassian unie; Chin'toka systeem; Christopher Pike medaille van moed; Cult van de Pah-wraiths; Dax, Curzon; dierentuin; Dominion; Dominion hoofdkwartier; Dominion oorlog; Eerste slag om Chin'toka; Eskader; Federatie alliantie; god; "Here's to the Losers"; honkbal; Honshu shuttle; Ierse whiskey; inductie stabilisator; jambalaya; Jem'Hadar; kamikaze; Klingons; Klingon rijk; Klingon dodenzang; kruiser; maan; mossel; navigatie deflector; New Orleans; O'Brien, Keiko; Operatie terugkeer; Orb; Orb van overdenking; Pah-wraiths; peldor joi; planetair defensiesysteem; plasma; plasma torpedo; Profeten; propaganda; regenererend schild; rijst; Romulans; Romulan senaat; Romulan sterrenrijk; Sisko, Joseph; "Sisko's"; Solis; Stichters; subruimte energiegenerator; Tora Ziyal; Torg'Q systeem; tricorder; Trills; Tygarian; uitwijk manoeuvres; vedek; Ventani systeem; Ventani II; versterk modulator; verwoester; "Vic's Las Vegas Lounge"; Vorta; wapenplatformen; warpspoor; ziekenboeg.

Sterrenschip referentiesBewerken

Akira-klasse; D'deridex-klasse; Defiant-klasse; Defiant, USS; Excelsior-klasse; Galaxy-klasse; Galaxy, USS; Hood, USS; Jem'Hadar aanvalsschepen; Klingon roofvogels; Miranda-klasse; Nautilus, USS; Rotarran, IKS; Saber-klasse; ShirKahr, USS; Tian An Men, USS; Valley Forge, USS; Venture, USS; Vor'cha-klasse.

Achtergrond informatie

Vorige aflevering:
"The Sound of Her Voice"
"Tears of the Prophets"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 6
Volgende aflevering:
"Image in the Sand"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Tears_of_the_Prophets_(aflevering)?oldid=87030"

Willekeurige wiki