Wikia

Memory Alpha

The Dogs of War

Talk0
7.684pages on
this wiki
The Dogs of War
GarakDogsOfWar
DS9, 7.24 (#174)
Uitgebracht op: 26 mei 1999
Verhaal: Peter Allan Fields
Script: René Echevarria en Ronald D. Moore
Regisseur: Avery Brooks
52861.3 (Jaar: 2375)
Afbeeldingen: "The Dogs of War"

Kira, Damar en Garak lopen in een val op Cardassia; Quark ontvangt een bericht van de Grote nagus, waarin hij benoemd wordt tot de nieuwe leider van de Ferengi alliantie.

SamenvattingEdit

Samenvatting

AchtergrondinformatieEdit

Achtergrondinformatie

Links en referentiesEdit

Personages Edit

Niet genoemde personages Edit

Stuntdubbels Edit

ReferentiesEdit

47; Alfa kwadrant; Atbar prime; belasting; Brazilië; Breen; Breen confederatie; Breen oorlogsschip; Cardassia prime; Cardassian rebellie; Cardassian unie; Hoofd Starfleet operaties; commando code; com unit; Congres van economische adviseurs; dabo meisje; dabo tafel; Deep Space 9; USS Defiant (NCC-75633); Defiant-klasse; democratie; Dominion; electrostatische wolk; energiedempend wapen; energiecentrale; Federatie raad; Ferengi; Ferenginar; First; genocide; Goddelijke schatkamer; Goris; Grote nagus; hervorming; Jem'Hadar; Jem'Hadar aanvalsschip; Jem'Hadar gevechtskruiser; kapitalisme; Kelvas prime; Klingon; Klingon rijk; latinum; Liquidator; Nagal Residentie; monopolie; morfogenisch virus; Obsidian orde; Pran; Profeten; Quark's bar; Quinor VII; Regulak IV; Risa; Romulan; Ferengi Regels van acquisitie; São Paulo, USS; schild generator; Sectie 31; Seltan; Simperia; smeergeld; Starfleet hoofdkwartier; Stichter; Tain, Enabran; Thot; Toren van de handel; Verenigde Federatie van Planeten; wapen depot; Zalige schatbewaarder; ziekenboeg.

Vorige aflevering:
"Extreme Measures"
"The Dogs of War"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 7
Volgende aflevering:
"What You Leave Behind"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/The_Dogs_of_War?oldid=94109"

Around Wikia's network

Random Wiki