Wikia

Memory Alpha

The Game

Talk0
7.684pages on
this wiki
The Game
The Game ep
TNG, 5.06 (#106)
Uitgebracht op: 28 oktober 1991
Verhaal: Susan Sackett, Fred Bronson en Brannon Braga
Script: Brannon Braga
Regisseur: Corey Allen
45208.2 (Jaar: 2368)
Afbeeldingen: "The Game"

Wesley Crusher bezoekt de Enterprise, maar realiseert zich al snel dat iedereen zich raar gedraagt.

SamenvattingEdit

Samenvatting

AchtergrondinformatieEdit

Achtergrondinformatie

Links en referentiesEdit

Personages Edit

Niet genoemde personages Edit

Stand-ins en fotodubbels Edit

ReferentiesEdit

A.F.; antropologie; antimaterie regelaar; bioactief silicium; Boothby; kadet; chili saus; chocolade; Cleon systeem; Cochrane, USS; coma; cortex processor; Creatief Schrijven; dansen; drie-dimensionaal schaken; Endeavour, USS; energie cel; frontaalkwab; gammastralingsscanner; hersenen; horga'hn; Horne, Walter; ijs; iep; interne sensors; Jefferies buis; kers; koffie; Ktarians; Ktarian sterrenschip; Ktarian spel; laboratorium; Latijn; Lefler's Wetten; Martoni, Adam; Merrimack, USS; neurologisch gedragsprogramma; neuroreceptor; neutrino; Novakovich; O'Brien, Molly; Oberth-klasse; Oceanus IV; Organische scheikunde; Palm baken; Phoenix cluster; plaats-naar-plaats transport; planetaire evolutie; plasma; positronisch brein; positronische link; Risa; Sadie Hawkins Dans; sensor array; serotonine; servo; shuttle; sonische douche; specialist; Spot; Starfleet academie; Stellaire cartografie; Stellaire Fysica; Sterrenbasis 67; Sterrenbasis 82; synaps; Tarvokian pond cake; thee; tricorder; veiligheidsalarm; warp spoel; xenobiologie; Zhukov, USS; zijdelingse sensor.

Vorige aflevering:
"Disaster"
"The Game"
Star Trek: The Next Generation
Seizoen 5
Volgende aflevering:
"Unification, Deel I"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/The_Game?oldid=95065"

Around Wikia's network

Random Wiki