Wikia

Memory Alpha

The Game

Overleg0
7.685 pagina's
op deze wiki
The Game
The Game ep
TNG, 5.06 (#106)
Uitgebracht op: 28 oktober 1991
Verhaal: Susan Sackett, Fred Bronson en Brannon Braga
Script: Brannon Braga
Regisseur: Corey Allen
45208.2 (Jaar: 2368)
Afbeeldingen: "The Game"

Wesley Crusher bezoekt de Enterprise, maar realiseert zich al snel dat iedereen zich raar gedraagt.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

AchtergrondinformatieBewerken

Achtergrondinformatie

Personages Bewerken

Niet genoemde personages Bewerken

Stand-ins en fotodubbels Bewerken

ReferentiesBewerken

A.F.; antropologie; antimaterie regelaar; bioactief silicium; Boothby; kadet; chili saus; chocolade; Cleon systeem; Cochrane, USS; coma; cortex processor; Creatief Schrijven; dansen; drie-dimensionaal schaken; Endeavour, USS; energie cel; frontaalkwab; gammastralingsscanner; hersenen; horga'hn; Horne, Walter; ijs; iep; interne sensors; Jefferies buis; kers; koffie; Ktarians; Ktarian sterrenschip; Ktarian spel; laboratorium; Latijn; Lefler's Wetten; Martoni, Adam; Merrimack, USS; neurologisch gedragsprogramma; neuroreceptor; neutrino; Novakovich; O'Brien, Molly; Oberth-klasse; Oceanus IV; Organische scheikunde; Palm baken; Phoenix cluster; plaats-naar-plaats transport; planetaire evolutie; plasma; positronisch brein; positronische link; Risa; Sadie Hawkins Dans; sensor array; serotonine; servo; shuttle; sonische douche; specialist; Spot; Starfleet academie; Stellaire cartografie; Stellaire Fysica; Sterrenbasis 67; Sterrenbasis 82; synaps; Tarvokian pond cake; thee; tricorder; veiligheidsalarm; warp spoel; xenobiologie; Zhukov, USS; zijdelingse sensor.

Vorige aflevering:
"Disaster"
"The Game"
Star Trek: The Next Generation
Seizoen 5
Volgende aflevering:
"Unification, Deel I"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/The_Game?oldid=95065"

Willekeurige wiki