Wikia

Memory Alpha

The Visitor

Overleg0
7.611 pagina's
op deze wiki
The Visitor
Old Jake Sisko
DS9, 4.03 (#75)
Uitgebracht op: 9 oktober 1995
Geschreven door: Michael Taylor
Regisseur: David Livingston
49034.7 (Jaar: 2372)
Afbeeldingen: "The Visitor"

Bij een gebeurtenis die eens in de vijftig jaar plaatsvindt, is Sisko het slachtoffer van een abnormaal ongeluk. Hij wordt uitgezonden naar een gebied waaruit hij slechts een paar minuten per jaar kan terugkeren om zijn zoon te zien...

SamenvattingBewerken

Samenvatting

  • Volgens het grootste gedeelte van de staf, is dit één van de beste afleveringen waaraan ze meewerkten. Avery Brooks en Cirroc Lofton omschrijven het als één van hun favoriete afleveringen, samen met "Far Beyond the Stars".

Cast Bewerken

Niet genoemdBewerken

ReferentiesBewerken

47; Aarde; Anslem; Bajoran; Bajoran aanvalsschip; Bajoran sector; Bajoran wormgat; Betar Prijs; biografie; Cardassian; champagne; Collected Stories; commandant; Danube-klasse; Deep Space 9; Defiant, USS; Dominion; dom-jot; French quarter; Gamma kwadrant; holosuite; Horatio Hornblower; Klingon; Klingon hoge raad; Klingon rijk; latinum; Louisiana; maan; Morn's; New Orleans; Pennington school; Promenade; Profeten; Quark's; rood alarm; replicator; Rom; Saltah'na klok; Sisko, Jennifer; Sisko, Joseph; Sisko's Creole Keuken; Starfleet; Starfleet commando; subruimte; thee; warp kern; warp kern breuk; warp spoel; Yoruba masker.

Vorige aflevering:
"The Way of the Warrior"
"The Visitor"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 4
Volgende aflevering:
"Hippocratic Oath"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/The_Visitor?oldid=92287"

Willekeurige wiki