Wikia

Memory Alpha

Trials and Tribble-ations

Overleg0
7.313 pagina's
op deze wiki
Trials and Tribble-ations
Sisko meets Kirk
DS9, 5.06 (#104)
Uitgebracht op: 4 november 1996
Verhaal: Ira Steven Behr, Hans Beimler en Robert Hewitt Wolfe
Script: Ronald D. Moore en Rene Echevarria
Regisseur: Jonathan West
4523.7 (Jaar: 2373 / 2268)

Wanneer Tijdelijke Onderzoeken op Deep Space 9 aankomen, haalt Sisko herinneringen op aan hoe hij en de bemanning van de Defiant terug in de tijd reisden om de moord op Captain James T. Kirk te voorkomen tijdens de missie van de originele Enterprise naar Deep Space K-7.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

Vaste karakters Bewerken

Gast karakters Bewerken

Karakters in "The Trouble with Tribbles"Bewerken

ReferentiesBewerken

Afdeling van Tijdelijke Onderzoeken; alternatieve tijdlijn; Antarean gloeiwater; Bajor; Bajorans; barkeeper; Cardassia Prime; Cardassians; Cestus III; chroniton straling; commando divisie; Constitution-klasse; D7-klasse; Dax, Curzon; Dax, Emony; Deep Space K-7; Denebian slijm duivel; Defiant, USS; duotronics; ensign; Enterprise, USS; Enterprise-E, USS; GNDN; Gorn; Gr'oth, IKS; interne sensoren; kip sandwich; koffie; Koloth; Klingons; Klingon gevechtskruiser; Klingon Inlichtingendienst; Klingon Rijk; Klingon Rijks Vloot; kevas; Lexington, USS; lieutenant; sering; medische tricorder; Nash, USS; navigatie computer; operatie divisie; O'Brien, Keiko; Universiteit van Mississippi; Orb van Profetie en Verandering; Orb van Tijd; Orb van Wijsheid; quadrotriticale; raktajino; rood alarm; sensor array; Spacematic; Spican vlam juweel; Tarkalean thee; tijdelijke schending; transporter; transtator; tricorder; trident scanner; tri-kobalt apparaat; Trills; trillium; tribbles; verhul apparaat; verlof; vis sap; voedsel synthesizer; voorbestemmings paradox; Zaal van Krijgers.

Achtergrond informatie

Vorige aflevering:
"The Assignment"
"Trials and Tribble-ations"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 5
Volgende aflevering:
"Let He Who Is Without Sin..."
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/Trials_and_Tribble-ations?oldid=65147"

Willekeurige wiki