Wikia

Memory Alpha

What You Leave Behind

Overleg0
7.313 pagina's
op deze wiki
What You Leave Behind
Firecaves2375
DS9, 7.25 (#175),
7.26 (#176)
 
Uitgebracht op: 2 juni 1999
Geschreven door: Ira Steven Behr en Hans Beimler
Regisseur: Allan Kroeker
(Jaar: 2375)

De Federatie Alliantie bereidt zich voor op de laatste invasie van Cardassia; Kai Winn bevrijdt de Pah-Wraiths uit de Vuurgrotten.

SamenvattingBewerken

Samenvatting

Vaste karakters Bewerken

Gast karakters Bewerken

ReferentiesBewerken

aanvalsvechter; Aarde; Afgezant van de Profeten; Alamo; Alfa Kwadrant; ambassador; Arfillian ficus; Bajor; Bajorans; Bandee; Bashir 62; bat'leth; Bezetting van Bajor; Boek van de Kosst Amojan; bloedwijn; Breen; Breen Confederatie; canasta; Cardassia; Cardassia Prime; Cardassians; chancellor; darts; Dax, Jadzia; Dominion; Dominion Hoofdkwartier; Dominion Oorlog; Doppler compensator; Durante, Jimmy; faser bank; faser geweer; Federatie Alliantie; Ferengi; flux condensator; Gamma Kwadrant; go fish; God; Grote Link; grot wesp; Hemelse Tempel; Herstel van Bajor; holoprogramma; hologram; holosuite; honkbal; humor; inductie spoel; insluitingsveld; Jem'Hadar; kai; Kendra provincie; Klingons; Klingon Rijk; koppel buffer; Kosst Amojan; kwantum torpedo; Lakarian Stad; Las Vegas; latinum; Lawford, Peter; Leonidas; lieutenant; lichtstick; MacArthur, Douglas; Minsk; neutronium; New Orleans; O'Brien, Kirayoshi; Pah-wraith; palm baken; Parijs; pinochle; plasma stroom regelaar; poker; Pran; Profeten; Qo'noS; Quark's Bar; Rio de Janeiro; Risa; Romulans; Romulus; rummy; runabout; Sands Hotel; Slag om de Alamo; Slag om Thermopylae; Starfleet Academie; Stichters thuiswereld; targ; Tarkalean thee; thee; Texas; Thot; tongo; Travis, William B.; Trills; trillings demper; uitwijk manoeuvres; Ungtae; Vic's Las Vegas Lounge; vormverwisselaar; Vorta; Vuurgrotten; wapen platform; "Way You Look Tonight, The"; zelf-sluitende bout; zelfmoord.

Achtergrond informatie

Vorige aflevering:
"The Dogs of War"
"What You Leave Behind"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 7
Volgende aflevering:
"Laatste aflevering"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.org/wiki/What_You_Leave_Behind?oldid=57271"

Willekeurige wiki